Wednesday, December 21, 2011

21. mai 2010

Uff, som dere sikkert skjønner blir denne bloggen noe forsømt til tider. Kommer nok til å bli oppdatert i rykk og napp fremover, også.

Har vært tusen ting å gjøre i det siste i tillegg til å venne seg til mammarollen. Nå som jeg begynner å bli vant til å være mamma, må jeg bare si at jeg elsker det. Elsker å tilbringe tid med lille Ozzie'n min. Han er fantastisk skjønn, smiler og er fornøyd stort sett hele dagen (natten derimot er en annen historie). Av og til er det så sterkt at jeg ikke kan fatte at jeg faktisk har fått være så heldig. Må ha gjort noe veldig bra i et tidligere liv for å fortjene ham :)





Vi har også, som mange vet, kjøpt oss leilighet. Vi flytter inn 1.juli, og jeg gleder meg vilt og hemningsløst til å ha et bad der golvet faktisk sitter fast, og der du kan bruke vannkoker, vaskemaskin og oppvaskmaskin samtidig, uten at sikringen går. Når det er sagt, blir det nesten litt vemodig å forlate Ringveien, også. Her har vi bodd og hatt det godt i mange år, og jeg kommer til å savne å ha barnevakt i etasjen under. Får håpe vi finner noen hyggelige naboer dit vi kommer, også.



Her er slottet vårt, som vi ikke kan vente med å flytte inn i. Skal legge ut flere bilder når vi har fått flyttet inn. Nå om dagen går jeg rundt og manner meg opp til å begynne å pakke. Gleder meg virkelig ikke til å begynne å organisere alt skrotet vårt. Vi har, som så mange andre, alt for mye. På den andre siden, en fin anledning til å få kastet/gitt bort ting som vi ikke bruker.

Nå er det like før Roger begynner i ny jobb, også, og vi er kjempespente. Han er selvfølgelig mest spent, hvilket er helt naturlig. Husker enda hvor nervøs jeg var før jeg skulle begynne å jobbe i Brønnøysund. Hadde nesten ikke blund på øyet natten før jeg møtte opp. Resultatet ble en overtrøtt Randi på sin første dag på jobb. Lo litt for høyt og sent av alle morsomheter og spurte samme spørsmål om og om igjen. Regner med sjefen angret, og stemplet meg som semi-retardert der og da. Heldigvis tror jeg inntrykket kom seg litt etter en stund på jobben (håper jeg i alle fall).

Jeg har selvfølgelig allerede begynt å tenke på hvordan det skal bli for meg å begynne på jobb igjen. Blir nesten som å begynne på nytt igjen, det. Nytt arbeidssted, nytt kontor og jammen har ikke sjefen blitt byttet ut, også. Nesten så jeg gruer meg litt. Men, kan jo etter overnevnte beskrivelse nesten ikke bli verre enn sist. Eneste er at jeg lurer litt på om hjernen min fremdeles virker. Har liksom ikke hatt de store utfordringene intellektuelt på en stund. Får benytte meg av geografiquizene på Sporcle sånn at jeg holder meg skarp. Anbefales på det sterkeste :)

Ha en fortreffelig pinse, alle sammen!

No comments: