Wednesday, December 21, 2011

Material Girl

Selv om jeg stort sett er fornøyd med tingenes tilstand er det et par ting jeg gjerne skulle ha endret på. Jeg skulle gjerne vært bare pittelitt rikere og tynnere. Jeg drømmer om å kle meg i klær fra net-a-porter.com - jeg likte blant annet denne toppen veldig godt. Jeg ser for meg at jeg godt kunne ha kledd meg i hele det antrekket på jobb en dag, f.eks.


Eller disse fantastiske skoa her....sikle, sikle




I stedet er jeg feit og fattig, så det nærmeste jeg kommer pene jobbklær er Hennes & Mauritz.  Sukk, er liksom ikke helt samme schwungen over det. Jeg er så grenseløst lei av å føle meg så ufresh etter å ha gått gravid og fått deigmage igjen.

Noen av dere innvender kanskje at jeg ikke har noenting i verden å syte over og at dette er bagateller. Ja, jeg vet jo det. Men, det hadde gjort under for selvfølelsen å komme i litt finere klær, f.eks om jeg teoretisk sett skulle fått et jobbintervju eller noe sånt noe. Den ene delen av problemet bør det jo egentlig også være enkelt å gjøre noe med, men jeg er dårlig på å slanke meg. Jeg ender som regel opp med et par ukers hardkjør, før jeg sakte men sikkert gir opp og havner i samme dårlige vaner som før. Jeg bare greier ikke å finne en treningsform som appellerer til meg, bortsett fra svømming. Det er det dessverre alt for tidlig å begynne med i forhold til fødselen, men jeg gleder meg til jeg skal. Hvis jeg bare ikke hadde måttet vise meg i badedrakt for å få trent. Men, men...vi dro jo støtt og stadig på badeland med Oscar og når jeg overlevde det da, overlever jeg nok nå også. 

I mellomtiden får jeg bare fortsette å sikle og late som jeg er fresh...kanskje jeg til slutt ender opp med å tro på det selv ;-)

No comments: