Thursday, January 26, 2012

Just an ordinary day...

I dag møtte jeg endelig skrekken min. Jeg tok med meg Olivia og Jegana på shopping, og JEG kjørte. Er så stolt over at jeg turte! Har alltid hatt skikkelig kjøreangst, men har funnet ut at jeg bare må komme over det. Vi dro på Borg Amfi som ligger midt mellom Sarpsborg og Fredrikstad. En helt passe kjøretur til å begynne med :-)

Der fikk jeg kjøpt bursdagsgave til Oliva som Oscar skal i bursdag til på lørdag. Jeg er veldig spent på hvordan han kommer til å klare seg i en bursdag der det er mange barn og voksne han ikke kjenner. Han er jo så forsiktig av seg at jeg får helt fnatt av og til. Han slekter så definitivt ikke på mamman sin der, nei. Oliva er Oscars beste venn i barnehagen og de koser seg glugg ihjel sammen. Jeg valgte å kjøpe en bok om Emil i Lønneberget til henne. Disse bøkene og filmene blir jo aldri feil. Jeg syns faktisk fremdeles det er fornøyelig å se Emil på TV. Koser meg minst like mye som Oscar når vi ser det.

Det hadde jo ikke vært en ordentlig shoppingdag om det ikke hadde dryppet litt på mor, også. Jeg kjøpte meg et par bling, bling øredobber og engelske Vogue som jeg skal kose meg med any minute nå...bare frøken fryd oppe på soverommet finner ut at hun skal ta kveld snart. Vi driver og innfører leggerutiner og det er ikke alltid like poppis.

Ha en fin kveld, alle mine venner!
Bling :-)



Beste motebladet

1 comment:

Mrs. Mari said...

Liiiiker at du kjøpte blad :))) Og nice bling!