Thursday, August 30, 2012

Som jeg nevnte på facebook tidligere i dag var jeg så dum at jeg gikk innom Cacas i dag. Det endte med full pose og tom lommebok. Full av inspirasjon dro jeg hjem for å bake. De som har sett mine tidligere forsøk på kakebaking vet at jeg ikke akkurat er et naturtalent. Mine kaker har en helt egen tendens til å falle sammen, smuldre fra hverandre, eller bare generelt bli stygge.

Med det i mente så jeg for meg en kveld full av banning og sverting, med magert resultat. I stedet ble kvelden alt annet. Roger og jeg samarbeidet om å lage mmf, kakebunn og dekor, og vi hadde det faktisk utrolig hyggelig. For en gangs skyld var det en kveld uten TV, film eller noe annet passiviserende (du vet, der man ender opp i hver sin sofa uten å egentlig gjøre noe). 

Og, vet dere, det magiske skjedde faktisk. Kaken virker som den både kommer til å smake godt (ut fra smaksprøvene underveis), og den ser faktisk ikke så helt forferdelig ut heller. Er det kanskje lov å være litt stolt??? Vi har jo tross alt lagd absolutt alt (- den svarte fondanten, men dekorasjonene har vi lagd) selv.

Her er resultatet :)



1 comment:

Inga said...

Nydelig! Jeg leier dere inn når jeg trenger en kake !